چگونه با حرکات ورزشی لاغر شویم

چگونه با حرکات ورزشی لاغر شویم

چگونه با حرکات ورزشی لاغر شویم

گذشته از رژیم ، ورزش یکی از رایج ترین استراتژی هایی است که افرادی که می خواهند وزن کم کنند استفاده می کنند، کالری می سوزاند و این نقش اساسی در کاهش وزن دارد.

علاوه بر کمک به کاهش وزن، ورزش با بسیاری از مزایای دیگر از جمله بهبود خلق و خو، تقویت استخوان ها و کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن مرتبط است.

یافتن وزن سالم

سالم بودن واقعاً داشتن وزنی است که برای شما مناسب باشد. بهترین راه برای اینکه بفهمید از وزن مناسبی برخوردار هستید یا اینکه باید لاغر یا چاق شوید ، صحبت با پزشک یا متخصص تغذیه است که می تواند وزن شما را با هنجارهای سالم مقایسه کند تا به شما در تعیین اهداف واقع بینانه کمک کند. اگر مشخص شد که می توانید از کاهش وزن بهره مند شوید ، پس می توانید برای شروع چند پیشنهاد ساده ذکر شده در زیر را دنبال کنید.

مدیریت وزن در مورد موفقیت طولانی مدت است.

افرادی که با رژیم لاغری یا اقدامات شدید به سرعت لاغر می شوند، معمولاً تمام (و اغلب بیشتر) کالری هایی را که از دست داده اند ، به دست می آورند ، زیرا عادت های خود را به روشی سالم که می توانند به آنها بچسبند تغییر نداده اند.

چگونه با حرکات ورزشی لاغر شویم

چقدر ورزش می کنید تا لاغر شوید؟

هنگامی که افراد برای لاغر شدن ورزش می کنند ، چند دام احتمالی وجود دارد که ممکن است با آنها روبرو شوند.

گاهی اوقات آنها بیش از حد ورزش می کنند و در نتیجه در نهایت پرخوری می کنند. یا به اندازه کافی کار نمی کنند و هیچ نتیجه ای در مقیاس نمی بینند. بنابراین واقعاً چه مقدار ورزش برای کاهش وزن لازم است؟

محققان و متخصصان پزشکی توصیه های ورزشی برای کاهش وزن در هر روز و هر هفته ، نه تنها برای کاهش وزن بلکه برای جلوگیری از بازیابی مجدد وزن نیز ارائه می دهند.

دستورالعمل های هفتگی برای کاهش وزن

مطالعه ای که توسط کالج پزشکی ورزشی آمریکا (ACSM) انجام شد ، توصیه های مختلفی را برای میزان ورزش برای کاهش وزن بررسی کرد. در نتیجه تحقیق ، این سازمان چندین توصیه را ارائه داده است. آنها توصیه کردند که هر هفته بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ دقیقه ورزش متوسط  و شدید داشته باشید تا لاغر شوید. این تقریباً ۲۲ تا ۳۵ دقیقه ورزش در روز برای کاهش وزن لازم است.

آنها دریافتند که بیش از ۲۵۰ دقیقه در هفته فعالیت متوسط تا شدید با کاهش وزن قابل ملاحظه ای همراه است. این بدان معناست که به طور متوسط  حدود ۳۵ دقیقه در روز زمان لازم است. برای رسیدن به کاهش وزن قابل توجه ، کالج پزشکی ورزشی آمریکا بیش از ۲۵۰ دقیقه ورزش در هفته یا فقط  بیش از ۳۵ دقیقه در روز ورزش را توصیه می کند.

چند روش وجود دارد که میتواند زمان ورزش مورد نیاز را کاهش دهد و همچنان وزن کم کند. اگر تصمیم دارید علاوه بر ورزش، میزان کالری دریافتی خود را به طور متوسط (نه شدید) کاهش دهید، پس حدود ۱۵۰ تا ۲۵۰ دقیقه فعالیت بدنی با شدت متوسط در هفته احتمالاً نتایج کاهش وزن شما را بهبود می بخشد.

هنگامی که به وزن هدف سالم خود رسیدید، ACSM پیشنهاد می کند که حداقل ۱۵۰ تا ۲۵۰ دقیقه فعالیت بدنی با شدت متوسط در هفته برای جلوگیری از افزایش وزن لازم است. مجدداً برای ۲۲ تا ۳۵ دقیقه ورزش در روز برنامه ریزی کنید تا وزن خود را حفظ کنید.

اگر تصمیم گرفته اید تا با استفاده از ورزش به وزن ایده آل خود برسید می توانید از محصولات لاغری سیمای ورزش  استفاده کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *