اشتباهات رایج هنگام استفاده از تردمیل

اشتباهات رایج هنگام استفاده از تردمیل

با وجود این واقعیت که تردمیل ها بهترین تمرینات را ارائه می دهند ، اما اگر هنگام راه رفتن برخی از نکات را رعایت نکنیم ، این نتیجه عکس خواهد داشت.برای اینکه هنگام راه رفتن روی تردمیل دست دوم اصفهان ، ایمن بمانید و بیشترین بهره را از تمرین خود ببرید ، برخی از اشتباهات هست که باید از آنها اجتناب کنید که در اینجا به چند مورد از اشتباهات رایج هنگام استفاده از تردمیل اشاره می کنیم.

دویدن صبحگاهی در هوای آزاد در بعضی از روزها نمی تواند برای شما مناسب باشد.در این مواقع تردمیل و دوچرخه ثابت اصفهان می تواند مفید واقع شوند تا بتوانید از آنها برای انجام تمرینات در محیط داخلی استفاده کنید و با این وجود نتایج مشخص شده را بدست آورید.استفاده از تردمیل ، ساده به نظر می رسد ، با این حال تعدادی از ما در هنگام ورزش با تردمیل مرتکب اشتباهاتی می شویم که برخی از خطاها می توانند منجر به حوادث ناگوار شوند.

برخی از خطاهای رایج شامل موارد زیر است:

گرم نکردن بدن

ممکن است هنگام راه رفتن در جاده یا مسیر به فکر گرم شدن باشید ، اما احتمالاً سریعاً روی تردمیل می پرید و سرعت را زیاد می کنید.این اشتباه است.ورزش روی تردمیل اصفهان ، مانند هر فعالیت دیگری نیاز به گرم شدن کامل دارد تا از آسیب دیدگی جلوگیری شود.گرم شدن به شما امکان می دهد بدن خود را برای ورزش آماده کنید.یک جلسه گرم کردن باید شامل ترکیبی از تمرینات هوازی ، حرکات کششی و قدرتی باشد.گرم شدن باعث افزایش گردش خون در ماهیچه ها ، افزایش ضربان قلب و جلوگیری از کشیدگی و آسیب عضلانی می شود.

سوار شدن و پیاده شدن روی ترمیل به شیوه نادرست

یاد بگیرید که چگونه به درستی روی تردمیل سوار و پیاده شوید.هرگز روی تردمیل که با سرعت تمام کار می کند ، قدم نگذارید!باید با قدم گذاشتن به کناره ها شروع کنید.سرعت را با سرعت پیاده روی یا با کمترین سرعت تنظیم کنید.روی تردمیل بروید و راه بروید.شما باید از سرعت کم شروع کنید و بعدا سرعت را کم کم افزایش دهید.برای پیاده شدن از تردمیل ، دکمه توقف را فشار دهید.تردمیل به طور خودکار سرعت را کم می کند تا کاملاً متوقف شود.دسته ها را بگیرید و پاها را روی پهلوها قرار دهید.در آخر ، حتماً مراقب مواردی مانند:بند کفش باز شده ، حوله افتاده و غیره که باعث سقوط می شوند ، باشید.

اشتباهات رایج ورزش با تردمیل

نگه داشتن دسته های تردمیل

وقتی دستگیره های تردمیل را نگه می دارید ، ممکن است احساس فشار بیشتری داشته باشید و سریعتر بدوید ، اما ممکن است فرم دویدن خود را خراب کنید.بنابراین دفعه بعد که خواستید روی تردمیل با سرعت زیاد بدوید ، به دستگیره ها نچسبید و در عوض سرعت خود را پایین بیاورید تا راحت تر باشید.با پیشرفت می توانید به تدریج سرعت خود را افزایش دهید.

بیش از حد حواس تان به تلویزیون یا تلفن است

کار روی تردمیل ، هنگام تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود ، بسیار راحت تر است.مشکل اصلی این است که ذهن و تمرکز شما را از تمرین خارج می کند.این بدان معناست که شما به شکل یا وضعیت خود توجه نمی کنید.اگر زمان ورزش با تردمیل از تلفن خود برای گوش دادن به موسیقی استفاده می کنید ، در مقابل وسوسه بررسی پیام ها یا رسانه های اجتماعی خود مقاومت کنید.

دائماً مانیتور را چک می کنید

اگر مدام به مانیتور تردمیل نگاه کنید ، این باعث حواس پرتی شما می شود.این که آیا سرعت را تماشا می کنید ، شیب خود را بررسی می کنید یا مقدار کالری را که سوزانده اید – تمام این اطلاعات مفید را در مقابل خود دارید.تنها مشکل این است که باعث ایجاد وضعیت بد بدن و فرم راه رفتن می شود.نگاه به مانیتور همچنین می تواند باعث فشار بر گردن و شانه های شما شود.بعلاوه ، هرچه حواس شما به تماشای مانیتور بیشتر باشد ، کمتر درگیر تمرین می شوید.

خم شدن به جلو

همانطور که روی تردمیل قدم می زنید ، باید از خم شدن به جلو خودداری کنید.هنگام ورزش روی تردمیل باید به حالت ایستاده باشید و خم نشوید.

تردمیل اصفهان

خلاصه

در اینجا چند اشتباه متداول در تردمیل و نحوه رفع آنها آورده شده است.

  • فراموش کردن برای گرم شدن – گرم شدن به شما امکان می دهد بدن خود را برای ورزش آماده کنید.یک جلسه گرم کردن باید ترکیبی از تمرینات هوازی ، حرکات کششی و قدرتی باشد.گرم شدن باعث افزایش جریان خون در عضلات می شود ، ضربان قلب را بالا می برد و از کشیدگی و آسیب عضلانی جلوگیری می کند.
  • بیاموزید که چگونه به درستی روی تردمیل سوار و پیاده شوید و حتماً مراقب مواردی باشید که می توانند باعث سقوط شما شوند.
  • نگه داشتن دستگیره های تردمیل – نگه داشتن دستگیره های تردمیل می تواند فرم دویدن شما را خراب کند.
  • بیش از حد حواس شما به تلویزیون یا تلفن است – تلویزیون باعث حواس پرتی شما می شود.زمان تماشای تلویزیون به وضعیت بدن و شکل خود توجه کنید تا دچار آسیب دیدگی نشوید.در حین گوش دادن به موسیقی در مقابل وسوسه بررسی تلفن مقاومت کنید.
  • بررسی مداوم مانیتور – بررسی مداوم مانیتور باعث ایجاد وضعیت بد در بدن می شود و همچنین می تواند باعث فشار بر گردن و شانه های شما شود.بعلاوه ، هرچه حواس شما به تماشای مانیتور بیشتر باشد ، کمتر درگیر تمرین می شوید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *