نکات ایمنی استفاده از تردمیل

نکات ایمنی استفاده از تردمیل

چه یک ورزشکار مبتدی باشید و چه یک ورزشکار با تجربه ، دویدن روی تردمیل اصفهان می تواند روشی شگفت انگیز برای کمک به شما در تحرک و تحقق اهداف تناسب اندام باشد.اما اینها همچنین می توانند علت پیچ خوردگی مچ پا ، ضربه مغزی و حتی مرگ باشند.کار با تردمیل بدون تنظیم صحیح و یادگیری نحوه کار ، می تواند منجر به آسیب جدی شود.بنابراین برای جلوگیری از آسیب دیدگی تردمیل هنگام تمرین روزانه خود چه باید بکنید؟ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید که دفعه بعد که روی تردمیل برای یک تمرین سریع ، عرق آور و کالری سوزی می دوید ، چگونه می توانید ایمن بمانید!نکات ایمنی ارائه شده در این مقاله را هنگام استفاده از تردمیل به خاطر داشته باشید!

به آرامی شروع کنیدحتی اگر زیاد انرژی دارید ، هنگام ورود به تردمیل دست دوم اصفهان نباید سعی کنید سریع شروع کنید.بهتر است قبل از افزایش سرعت ، چند دقیقه به آرامی بدوید (یا راه بروید) تا ماهیچه های خود را گرم کنید.آهسته شروع کنید تا بتوانید از خطر آسیب دیدن جلوگیری کنید.وسوسه انگیز است که فقط روی تردمیل بپرید و تمرین خود را شروع کنید.اما درست مثل دویدن در فضای باز ، مهم است که قبل از ورود به قسمت چالش برانگیزتر ، بدنتان را گرم کنید.

حالت مناسب را حفظ کنیدهنگام ورزش بر روی تردمیل همیشه سعی کنید قائم و راست بمانید.عدم حفظ وضعیت مناسب در حالی که روی تردمیل هستید ، می تواند منجر به درد گردن و کمر شود.خم شدن به جلو لازم نیست ، زیرا تردمیل پاهای شما را به عقب می کشد.اگر بیش از حد به جلو خم شوید ، ممکن است درد گردن و کمر داشته باشید یا تعادل خود را از دست بدهید.

سرعت خود را بدست آوریدکمربند و سطح تردمیل به گونه ای تنظیم شده است که به زانوها و پاهای شما کمک می کند تا از آسیب و درد جلوگیری کند ، اما همچنین باید اهداف واقعی را برای خود تعیین کنید. همیشه با سرعتی که با آن احساس راحتی می کنید ، بدوید و خود را تا حد مطلق فشار ندهید.سرعت زیاد می تواند باعث از دست دادن کنترل و افتادن شما شود.به خودتان وقت بدهید و با سرعت خود حرکت کنید.

تردمیل خود را بشناسیدبرای به حداکثر رساندن تمرین خود ، عملکردهای مختلف دستگاه مورد استفاده خود را بیاموزید.اگر در سالن بدنسازی از تردمیل استفاده می کنید ، از یک مربی بخواهید قبل از شروع حرکت ، نحوه کار دستگاه را به شما آموزش بدهد.

تردمیل اصفهان

به موسیقی گوش دهید  

اگرچه استفاده از هدفون در حین دویدن در خانه ایمن نیست ، اما گوش دادن به موسیقی روی تردمیل می تواند راهی عالی برای مقابله با بی حسی و دوام بیشتر باشد.آهنگ های انگیزشی را انتخاب کنید و یک لیست پخش برای تمرین خود ایجاد کنید.اگر می خواهید تلویزیون یا فیلم ها را روی صفحه تماشا کنید ، حتماً مراقب فرم خود ، به ویژه گردن و سر خود باشید.برای دیدن صفحه ، گردن خود را بالا نبرید و خم نشوید و یا به جلو خم نشوید.

هیدراته شدن را فراموش نکنید

با دویدن روی تردمیل شما حتی آب بیشتری نسبت به دویدن در فضای باز از دست می دهید.بنابراین یک بطری آب را در دسترس خود نگه دارید و هر ۲۰ دقیقه که در حال دویدن روی تردمیل هستید ، حداقل ۴ تا ۶ اونس آب بنوشید.

همانطور که در شروع تمرین با گرم کردن بدن ، به تدریج ضربان قلب خود را افزایش دادید ، باید در پایان آن را به آرامی پایین بیاورید.قبل از اینکه از تردمیل خارج شوید ، با پیاده روی یا آهسته دویدن ۵ تا ۱۰ دقیقه سرد می شوید.اگر دوست دارید کشش های بعد از اجرا را دنبال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *