راهنمای خرید فوتبال دستی

راهنمای خرید فوتبال دستی

راهنمای خرید فوتبال دستی

فوتبال دستی، یک بازی تفریحی مهیج است که از فوتبال در فضای باز تقلید می کند.این یک بازی سرگرم کننده و جذاب است ، مخصوصاً وقتی با خانواده یا دوستانتان بازی کنید.میزهای فوتبال دستی زیادی در بازار وجود دارد و اینها از نظر قیمت ، اندازه و سبک بسیار متفاوت هستند.تصمیم گیری برای خرید میز برای خانه یا محل کار خود می تواند تصمیم دشواری باشد ، زیرا می تواند موردی گران قیمت باشد.

در زیر نکاتی ارائه شده است که برای انتخاب بهترین فوتبال دستی باید در نظر گرفته شوند.به طور خلاصه ، مهم است که قبل از خرید فوتبال دستی ، از نکاتی مطلع باشید تا بهترین را متناسب با نیازهای خاص خود خریداری کنید. بهترین میز فوتبال دستی و تجهیزات شهربازی سرپوشیده را از ما بخواهید.

قیمت میز فوتبال دستی

قیمت میز فوتبال دستی

بدیهی است که برای اکثر مردم ، قیمت یکی از اصلی ترین عوامل تعیین خواهد بود. قیمت فوتبال دستی بسته به اندازه ، کیفیت و ویژگی های این میزها بسیار متفاوت خواهد بود.میزهای حرفه ای گران تر و بسیار بهتر از میزهای ارزان قیمت خواهند بود.ما نمی توانیم درباره بودجه شما تصمیم بگیریم ، اما به شما توصیه می کنیم ، قبل از تصمیم گیری به غیر از قیمت ، به سایر عوامل نیز توجه کنید.

اندازه

هنگامی که در حال خرید یک میز  از مراکز فروشگاه فوتبال دستی اصفهان ، هستید و قرار است آن را در اتاقی با فضای محدود قرار دهید ، مهم است که ابعاد میز فوتبال دستی را در نظر بگیرید.شما باید بتوانید دور میز قدم بزنید و به فضای اضافی اطراف عرض میز احتیاج دارید ، زیرا بازیکن باید در اینجا بایستد.به طور کلی ، به ۱۸ اینچ اضافی در هر انتهای میز احتیاج دارید تا بتوانید دور آن قدم بزنید.اگر کودکان خردسال بازی می کنند ، ممکن است دوست داشته باشید ، ارتفاع میز را نیز در نظر بگیرید.

نوع برنامه

برنامه کلی استفاده ، اولین و مهمترین نکته ای است که باید هنگام خرید میز فوزبال در نظر بگیرید.به عنوان مثال ، اگر می خواهید از میز برای آموزش بچه های کوچکتر استفاده کنید ، ممکن است یک میز کوچکتر یا یک میز با طرح و رنگ مورد علاقه بچه های شما ، بهترین گزینه باشد.

اگر مشاغلی دارید و می خواهید میز مورد استفاده مشتریان یا کارمندان خود را بخرید ، پس باید به دنبال میز محکم تری باشید که بتواند در برابر استفاده زیاد و یا حتی سوءاستفاده مقاومت کند.

مهارت بازیکن و میز Foosball

یکی دیگر از عواملی که هنگام انتخاب میز Foosball باید در نظر گرفته شود ، سطح مهارت بازیکن است که از آن استفاده می کند.بازیکنان متوسط ​​و حرفه ای بهتر است از یک میز حرفه ای استفاده کنند.هنگام بازی در مسابقات ، تقریباً همیشه از یک میز حرفه ای استفاده می کنید و شما باید به بازی روی این سبک از میز عادت کنید.

راهنمای خرید میز فوتبال دستی

مواد استفاده شده برای ساخت میز Foosball

قیمت و کیفیت میز معمولاً تعیین می کند که میز از چه ساخته شده است.مواد اولیه به طور کلی بر کیفیت میز و وزن تأثیر خواهد گذاشت.

چوب

اینها معمولاً سنگین ، بادوام ، پایدار هستند و بیشتر میزهای حرفه ای از چوب جامد ساخته می شوند.

لمینت

این رایج ترین نوع میز است.آنها پایدار ، محکم و سبک تر و ارزان تر از میزهای جامد چوبی هستند.این میزها هنوز از کیفیت بالایی برخوردارند ، در هر فضایی که قرار بگیرند ، بسیار عالی و مناسب هستند.

پلاستیک

به طور کلی میزهای پلاستیکی ، ارزان ترین هستند.آنها به دلیل ارزان تر بودن محبوب هستند ، اما به اندازه بعضی از میزهای دیگر ، محکم و بادوام نیستند.اگر به میز ضد آب نیاز دارید ، این بهترین نوع میز است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *