ورزش در محل کار

ورزش برای افراد شاغل

در دنیای امروز که زن و مرد به دنبال درآمد زایی هستند و بیشتر وقت خود را صرف کار کردن میکنند دیگر فرصتی برای خود و رسیدگی به زیبایی و سلامتی ندارند. اگر دقت کرده باشید اکثر افراد کارمند و شاغل تناسب اندام خوبی ندارند و بهانه این افراد هم نبود زمان کافی برای باشگاه و ورزش است. اما ما در این مقاله میخواهیم به شما شاغلین عزیز راه هایی را ارائه دهیم تا بتوانید در کنار زندگی پرمشغله به زیبایی اندام نیز برسید. در مقالات قبلی راجع به وسایل ورزشی خانگی همچون فروش دوچرخه ثابت اصفهان و… صحبت شد که میتوان با کمک گرفتن از این وسایل به تناسب اندام رسید. اما در این مطلب راجع به افرادی صحبت میشود که وقت کافی حتی در خانه هم ندارند. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

زمان مناسب برای ورزش:

اینکه ورزش را در چه زمانی از روز انجام دهید بسیار اهمیت دارد . توصیه ما به افراد شاغل این است که ورزش را عصرها انجام دهند و نه صبح. زیرا ورزش صبح ها باعث تخلیه انرژی و کالری سوزی میشود و این برای افرادی که میخواهند کار کنند اصلا مناسب نیست و باعث خستگی مفرط در فرد میشود. پیشنهاد ما این است که بعد از اتمام وقت کاری ورزش کنید.

اما گاهی بعضی از افراد به این ورزش صبحگاهی عادت دارند . این نیز باعث شادابی در فرد میشود و برای کار کردن بعد از ورزش مشکل به وجود نمی آورد.

ورزش در محل کار

پیاده روی:

بهترین کار برای افراد شاغل این است که رفت و آمد خود به محل کار را تبدیل به ورزش کنند. یعنی به جای استفاده از وسایل نقلیه ، پیاده روی کنید . یا اگر مسیر زیادی در پیش رو دارید میتوانید از دوچرخه استفاده کنید. این روش ها بهترین کار برای افراد شاغل است و باعث تناسب اندام و سلامتی در فرد میشود.

ورزش در محل کار:

یکی دیگر از کارهایی که باعث میشود به تناسب اندام برسید این است که به جای استفاده از آسانسور در محل کار از پله ها استفاده کنید . و یا زمانی که با تلفن صحبت میکنید همزمان چند حرکت ورزشی انجام دهید. شاید عجیب به نظر رسد ولی میتوانید زمانی که منتظر لود شدن یک برنامه هستید چند حرکت ورزش همچون شنا سوئدی انجام دهید.

ورزش در خانه:

همه شاغلین وقتی در خانه هستند مطمئنا زمانی را صرف بازی با کودکان خود میکنند برای اینکه هم ورزش کرده باشید و هم به کودک خود برسید بهتر است از وسایلی همچون فروش فوتبال دستی اصفهان و… استفاده کنید . با این کار به اصطلاح با یک تیر دو نشان زده اید . هم ورزش و تناسب اندام هم رسیدگی به کودک و بازی .

امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید به تناسب اندام و سلامتی برسید. پیشگیری بهتر از درمان است قبل از اینکه مریضی ها به سراغتان بیایند ورزش کنید و اجازه ندهید که با کار کردن بیرون از خانه زود فرسوده و ناتوان شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *