مدل های تردمیل خانگی

بهترین برند تردمیل‌ های خانگی

مقدمه

برای افرادی که اهل ورزش هستند اما شرایط رفتن به بیرون یا باشگاه را ندارند، یا اضافه وزن دارند و به دنبال یک ورزش بسیار مناسب برای کاهش وزن خود هستند، تردمیل خانگی یکی از وسایلی است که نیازهای آنها را در این زمینه مرتفع خواهد کرد.

تردمیل یکی از تجهیزات بسیار کاربردی ورزشی محاسبه می‌شود، که به وسیله آن می‌توان‌، در منزل ورزش را آغاز می‌کنید. به دلیل مشغله‌ی فراوان در زندگی‌های امروزه، دیگر افراد بسیاری فرصت ورزش کردن در بیرون منزل را نداشته و تمایل دارند در منزل به انجام  فعالیت‌ها بپردازند. از این نوع تردمیل در برند و مدل‌های مختلفی در بازار عرضه گردیده است، که انتخاب و معرفی بهترین برند را سخت‌تر کرده است. در این محتوا نگرانی‌های شما از نظر شناخت بهترین برند برطرف خواهد شد. زیرا با معرفی و مقایسه  چند نمونه از بهترین برندهای تردمیل خانگی شما راحت‌تر به خرید یا انتخاب آن می‌پردازید.

مدل های تردمیل خانگی

به یک وسیله ورزشی که از موتور، تسمه و مانیتور تشکیل شده است، و برای استفاده در فضاهای بسته مورد کاربرد قرار می‌گیرد، تردمیل می‌گویند. امروزه بسیاری از افراد به دلیل سرد و گرم بودن هوا، آلودگی شدید، نداشتن تایم و زمان کافی برای پیاده روی و ورزش در محیط بیرون از منزل از این تردمیل در باشگاه یا منازل استفاده می‌کنند. به تردمیلی که در منزل استفاده می‌شود، تردمیل خانگی می‌گویند. قیمت تردمیل‌ خانگی نسبت به باشگاهی کمی مناسب‌تر است، زیرا بسیاری از امکانات حرفه‌ای را نیاز ندارد. امروزه مدل های مختلف خانگی در برند های متفاوت در بازار موجود است.

بهترین برند تردمیل‌ های خانگی

بهترین برند تردمیل‌ های خانگی

انتخاب بهترین مدل و برند در تردمیل‌ها کار آسانی نیست. چون بیش از صدها برند برتر برای تردمیل وجود دارد، که ذکر تک به تک آنها معقول نمی‌باشد. در ادامه به چند نمونه از مدل های تردمیل خانگی می‌پردازیم.

  • برند proform

این برند تردمیل جز یکی از بهترین برندهای ما به حساب می‌آید، که ۱۸ برنامه ورزشی بسیار مناسب بر روی آن نصب شده است. صفحه نمایش این  نوع تردمیل  بسیار ساده بوده و به راحتی قابلیت تا شدن را دارد. همچنین این تردمیل وزنی حدود ۱۵۰ کیلوگرم را حمل می‌کند. از نظر قیمتی نسبت به قیمت تردمیل‌های خانگی دیگر بسیار ارزان‌تر است. اما این ارزان بودن به معنای بی‌کیفیت بودن محصولات نمی‌باشد. از ویژگی‌های بارز این نوع تردمیل می‌توان به بدنه محکم و مقاوم و همچنین مناسبی برای تمرین پیاده روی در خانه باشد.

  • تردمیل بی اچ فیتنس

از دیگر برندهای تردمیل فوق‌العاده می‌توان به برند BH اشاره کرد. کشوری که برای اولین بار این مدل تردمیل را ساخته و به بازار روانه کرد کشور اسپانیا بود. این برند یکی از برندهای معروف ترمیل‌های خانگی در اروپا به حساب می‌آید. این نوع تردمیل قیمت خیلی بالاتری دارد. اما بهتر است کیفیت را فدای کمیت نکنید و از آن بهره ببرید . این مدل تردمیل به صورت تاشو در بازار موجود است و بسیاری از امکانات را دارا می‌باشد. این تردمیل در واقع یک تردمیل فول آپشن است.

تردمیل بی اچ فیتنس

  • برند تکنو گیم

از دیگر برندهای برتری که رتبه چهارم برند تردمیل را به دست آورد، همین برندتکنو گیم می‌باشد. این مدل تردمیل دارای صفحه نمایش شفاف و بزرگی است که قابلیت اتصال به تبلت از طریق بلوتوث را دارا می‌باشد. این نوع برند از یک سیستم بسیار قوی ضربه گیر بهره‌مند می‌باشد که در مقابل ضربه به خوبی مقاومت کرده و سالم باقی می‌ماند. از دیگر مزیت و ویژگی‌ها این برند قابلیت تا شدن و تحمل وزن حدود ۱۰۰ کیلوگرم را دارد. از نظر قیمتی، قیمت برند تکنو گیم نسبت به قیمت‌های دیگر تردمیل‌ خانگی بهینه‌تر می‌باشد.

  • تردمیل برند نوردیک ترک

تردیمل برند نوردیک ترک یکی از بهترین مدل های تردمیل خانگی است. این نوع برند تردمیل به نحوی طراحی و ساخته شده که بیشتر برای افرادی که قد بلند هستند، مناسب است. البته این برند در انواع مختلفی تولید می‌گردد. اما اگر بخواهیم به خصوصیت بارز آنها اشاره کنیم، باید بگوییم داشتن صفحه نمایش ۷ اینچی برای دیدن کلیه اطلاعات، نمایشگر برنامه‌های ورزشی و تمرینات بدنی می‌باشد. همچنین توانایی تغییر جهت‌های شیب ۱۲ درصد را دارا است. یکی  دیگر از مزیت‌هایی که  این نوع تردمیل خانگی را نسبت به دیگر تردمیل‌ها متمایز کرده است‌، بهره مندی از ۳ سال گارانتی قطعات همچنین یک سال گارانتی نصب را دارا می‌باشد.

تردمیل برند نوردیک ترک

  • تردمیل برند sole fitness

اگر شما به دنبال تردمیل هستید، که عملکردی قوی و قدرتمند داشته باشد، ما این مدل تردمیل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. زیرا این برند دارای تردمیل‌هایی بسیار محکم با بدنه‌ای مستحکم می‌باشد. سیستم خنک کننده‌ای که در آن به کار رفته رضایت مشتری را به خود جلب خواهد کرد. این نوع تردمیل به دلیل داشتن این ویژگی مناسب بودن برای افرادی که دارای مشکل قلبی هستند، از نظر قیمت کمی بالاتر از قیمت تردمیل‌های خانگی دیگر می‌باشد.

جمع بندی نهایی

با خرید یک تردمیل از برند معتبر و اصلی باشگاه ورزشی را به خانه خود می‌آورید. زیرا تردمیل یک دستگاه بسیار کاربردی است که طرفداران بسیار زیادی را در کشور ما دارد. به دلیل هزینه‌های زیاد در باشگاه‌ها، وجود بیماری کرونا، خرید و انتخاب یک ترمینال خانگی علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌های یک ورزش خوب را به همراه خواهید داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *