برای عضله سازی چگونه تمرین کنیم

برای عضله سازی چگونه تمرین کنیم

برای عضله سازی چگونه تمرین کنیم

عضله سازی مانند موشک هوا کردن نیست. تمام آنچه که لازم است انجام مکرر تمرین و کارهایی است که در مربیان در سالن ورزشی برای شما در نظر می گیرند.

 این مقاله ۵ راه عالی برای ایجاد سریع عضله ارائه می دهد.

هیچ یک از شما نیازی به صرف هزینه های زیاد برای تجهیزات تناسب اندام فانتزی یا مکمل های غذایی ندارد. تمام آنچه که شما مایل به انجام آن هستید این است که چند برنامه غذایی ، تمرینی و مکمل های غذایی خود را تنظیم کنید. تلاش خود را بکنید و قادر خواهید بود در یک یا دو ماه بسته به اندام خود چندین کیلوگرم وزن به دست آورید.

  • هر روز پروتئین کافی بخورید

برخلاف آنچه در تبلیغات مربوط به پودرهای پروتئینی گفته می شود ، برای عضله سازی نیازی به خوردن و نوشیدن صدها گرم روزانه نیست. حقیقت این است که، خوردن این مقدار به شما در ساخت سریع عضله کمک نمی کند. در واقع می تواند به صورت چربی ذخیره شود. تمام آنچه واقعاً نیاز دارید برای تأمین نیازهای روزانه بدن و سپس کمی بیشتر برای تحریک افزایش عضلات کافی است. این میزان حدود ۸/۰ گرم در هر گرم از وزن بدن است.

بنابراین ، اگر ۶۸ کیلوگرم وزن دارید ، باید روزانه حدود ۱۲۰ گرم پروتئین بخورید. دقیقاً در مورد مقدار گرم پروتئین در هر چیزی که می خورید استرس نداشته باشید. به جای آن از روش چشم استفاده کنید. این کار با مشاهده پروتئین موجود در بشقاب شما و تصویر مقداری به اندازه کف دست شما انجام می شود. این مقدار حاوی حدود ۲۸ گرم پروتئین است. هر وقت غذا می خورید این کار را انجام دهید و به راحتی می توانید اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی غذا می خورید.

  • از پیش برنامه ریزی کنید

برای اطمینان از موفقیت ، باید در مورد تغییری که ایجاد کرده اید تحقیق کنید و از قبل برنامه ریزی کنید تا در صورت نیاز منابع در دسترس داشته باشید. در اینجا چند کار انجام شده است که شما باید آماده کنید و همه سیستم ها را برای ایجاد تغییرات آماده کنید.

به کتابخانه بروید و کتابهایی در این زمینه تهیه کنید. چه ترک سیگار ، چه دویدن ، یوگا یا وگان شدن، کتابهایی وجود دارند که به شما کمک می کنند خود را برای آن آماده کنید. یا از اینترنت استفاده کنید. اگر به اندازه کافی تحقیق کنید ، حتی باید منتظر تغییر باشید.

برای موفقیت برنامه ریزی کنید، همه چیز را آماده کنید تا همه چیز روان پیش برود. اگر مشغول دویدن هستید، مطمئن شوید که مربیان ، لباس ها ، کلاه ، عینک را با صداهای پر انرژی آماده کرده اید. پس هیچ بهانه ای وجود ندارد.

  • مشکلات را پیش بینی کنید

در طول تمرین مشکل هایی پیش خواهد آمد بنابراین لیستی از آنچه که هستند را تهیه کنید. اگر به آن فکر کنید، می توانید در ساعات خاصی از روز، با افراد خاص یا در موقعیت های خاص، مشکلات پیش بینی شده را حل کنید.

برای عضله سازی چگونه تمرین کنیم

  •  تاریخ شروع را انتخاب کنید

لازم نیست این تغییرات را در روز خاصی از سال انجام دهید. این خرد متعارف است ، اما اگر واقعاً می خواهید تغییراتی ایجاد کنید، روزی را انتخاب کنید که بدانید در آن استراحت ، اشتیاق و احاطه به افراد مثبت را تجربه خواهید کرد.  بعضی اوقات انتخاب تاریخ کار نمی کند. بهتر است صبر کنید تا تمام ذهن و بدن شما کاملا آماده برای مقابله با چالش باشد. شما می دانید که چه زمانی است که زمان آن فرا می رسد.

  • دنبال آن بروید

سعی کنید تماش برنامه ریزی های خود را به طور کامل انجام دهید. تعهد دهید و آن را روی کارت بنویسید. یا آن را برای دوز اضافی تقویت مثبت ، در اتومبیل ، کنار تخت و آینه دستشویی خود نگه دارید.

در کارت تعهد شما چیزی مانند این گفته شده است:

من از یک زندگی پاک و بدون دود لذت می برم.

من در شرایط استرس نیز آرام و کنترل می شوم.

من متعهد هستم که یاد بگیرم چگونه کار خودم را اداره کنم.

من روزانه مدیتیشن می کنم.

  • شکست را بپذیرید

اگر شکست خوردید و دزدکی سیگار کشیدید، یک روز پیاده روی را از دست داده یا سر بچه ها فریاد بزنید از این بابت متنفر نشوید. محرک هایی را که باعث عقب نشینی آن شده اند یادداشت کنید و تلاش کنید که از آنها عبرت بگیرید.

اگر می دانید که الکل باعث میل شما به سیگار می شود و روز بعد بیش از حد می خوابید مصرف آن را کاهش دهید. اگر می دانید عجله صبحگاهی قبل از مدرسه شما را به فریاد می اندازد ، زودتر بلند شوید یا شب قبل وسایل را آماده کنید تا کار شما راحت تر شود.

پشتکار رمز موفقیت است. دوباره امتحان کنید ، به تلاش خود ادامه دهید و موفق خواهید شد.

  • برنامه پاداش

جوایز کوچک تشویق بزرگی برای ادامه کار در سخت ترین روزهای اول است. بعد از آن احتمالاً می توانید هفته ای یکبار با یک مجله ، یک تماس از راه دور با یک دوست حامی ، یک سیستم ، یک سفر به سینما یا هر چیزی که باعث می شود تیک بزنید به خودتان جایزه دهید.

بعداً می توانید پاداش ها را به ماهانه تغییر دهید و سپس در پایان سال می توانید جایزه سالگرد را انتخاب کنید. چیزی که مشتاقانه منتظر آن خواهید بود. شما لیاقت آن را دارید و آن را به دست آورده اید.

اگر قصد دارید ورزش کنید تا به تناسب اندام برسید، مخصوصا در زمان حال که بخاطر همه گیری ویروس کرونا تمامی باشگاه های ورزشی تعطیل است، پیشنهاد ما به شما مجموعه سیمای ورزش است.

در این مجموعه انواع محصولات بدنسازی و ورزشی، محصولات تفریحی و محصولات لاغری عرضه می شود که متناسب با نیاز خود می توانید خرید کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *