هوازی

ورزش هوازی چیست؟

با سلام خدمت شما همراهان گرامی در این مقاله قصد داریم نوعی از ورزش به نام ورزش هوازی را به شما معرفی کنیم و همچنین نحوه ورزش و کاربرد آن را بازگو نماییم. قبل از آن باید بگوییم که ورزش بخ طور کلی به تناسب اندام وهمچنین درمان بیماری ها کمک میکند . اما ورزش کردن نیاز به رعایت قوانین و قواعد خاصی دارد. مثلاا افردای که با ورزش قصد لاغری دارند و افرادی که قصد چاقی دارند نباید به یک روش ورزش کنند. ورزش ها انواع متفاوتی دارند که هریک از این مدل ها نام های خاص خود را دارد مانند ورزش هوازی ، پیلاتس ، فیتنس ، بدنسازی و…

برای فروش دوچرخه ثابت اصفهان اینجا کلیک کنید.

هوازی چیست؟

در ابتدا باید گفت به ورزشی هوازی گفته میشود که ضربان قلب و تنفس را بالا میبرد و باعث میشود قلب با پمپاژ کردن خون با اکسیژن زیاد را به کل بدن برساند تا عضلات بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.شدت ورزش هوازی کم است و آرام آرام ضربان قلب را بالا میبرد.در ادامه به مزایای ورزش هوازی میپردازیم.

پوکی استخوان:

تز جمله مزیتی که ورزش هوازی میتواند داشته باشد تراکم استخوان است و همچنین از پوکی استخوان جلوگیری میکند. اما در هر سنی این ورزش پاسخگو نیست پس بهتر است قبل از انجام با پزشک مشورت کنید.

هوازی

تناسب اندام:

این روزها که همه به دنبال زیبایی اندام و لاغری هستند بهترین ورزش هوازی است . ورزش هوازی با فعالیت عضلات میباشد. عضلات انرژی خود را از مواد غذایی مصرفی میگیرند. اما اگر این ورزش تداوم پیدا کند به مرور برای دریافت انرژی چربی های بدن میسوزند و برای عضلات تامین انرژی میکنند و این باعث تناسب اندام نیز میشود.

سلامت قلب:

پس از انجام تحقیقات بسیار ثابت شده است که افرادی که تحرک کمی دارند بیشتر دچار بیماری قلبی و عروقی میشوند. ورزش هوازی با انجام فعالیت های به جا و درست باعث تحرک و فعالیت بیشتر قلب میشود. و همچنین افرادی که ورزش هوازی انجام میدهند قلب سالم تری دارند و به بیماری فشار خون کمک بسیاری میکند.

انواع ورزش هوازی:

ورزش هوازی شامل حرکات بسیاری میشود که گاهی نیاز به باشگاه و وسایل گران قیمت ورزشی هم نیست با چند حرکت ساده میتوان در خانه حرکات هوازی انجام داد . اما ورزش هایی مانند شنا ، والیبال ، بسکتبال ، بوکسینگ و… نیز جزء ورزش هوازی محسوب میشوند.

فروش فوتبال دستی اصفهان

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *